Asiakaspalvelu

Mobiilikassa

WiseMaster Econ mobiilikassa tuo jäteasemallesi nykyaikaisen tavan huomioida asiakkaasi entistä paremmin. Kun jäteaseman asiakaspalvelija ei ole enää sidottu toimistoon, kaikki tarpeellinen asiakaspalvelu voidaan hoitaa kentällä asiakkaan luona.

WiseMaster Eco ja mobiilikassa

WiseMaster Econ mobiilikassan avulla kehität jäteasemastasi asiakasystävällisen ympäristön, missä toiminta on vaivatonta ja tapahtuu aina asiakas edellä.

WiseMaster Eco -mobiilikassan avulla jäteaseman asiakaspalvelija ei ole enää sidottu toimistoon, vaan koko asiakaspalvelu voidaan hoitaa kentällä asiakkaan ja auton luona. Työvälineekseen asiakaspalvelija tarvitsee vain älypuhelimen tai tabletin ja maksupäätteen. Mobiililaitteessa on käytettävissä WiseMaster Eco -mobiilikassasovellus. Sovelluksen avulla käytettävissä ovat ajantasaiset asiakasrekisterit, tiedot eri jätelajeista eli jakeista ja voimassa olevat hinnastot. Nämä voidaan siirtää automaattisella rajapinnalla jäteyhtiön asiakastietojärjestelmästä.

Nopeutta asiakaspalveluun

WiseMaster Eco -mobiilikassa nopeuttaa asiakaspalvelua monella tavalla. Kun asiakas ajaa asemalle, asiakaspalvelija käy silmämääräisesti läpi asiakkaan tuoman kuorman, selvittää tuodut jätelajit eli jakeet ja hinnoittelee ne. Maksu jätekuormasta hoidetaan vaivattomasti tämän jälkeen. Mikäli asiakas maksaa tuomansa jätteet kortilla, maksu hoidetaan asiakaspalvelijan mukana helposti kulkevalla maksupäätteellä. Todisteeksi maksusta asiakas saa mukaansa kuitin, johon on eritelty tuodut jakeet, hinnat ja arvonlisäverot. Asiakastapahtuma ja maksupääteliikenne täsmäytetään automaattisesti ja tiedot siirtyvät mobiilisti taloushallintojärjestelmään.

Tällä tavalla hoidettuna asiakaspalvelu on tehokkaampaa. Koko prosessi vie aikaa vain pari minuuttia, jolloin yksi asiakaspalvelija pystyy hoitamaan entistä enemmän asiakkaita.

Parempi asiakaskokemus

Jäteasemilla on varsinkin keväisin usein ruuhkaa ja pullonkaulana on yleensä juuri vaaka. Mobiilikassan suurimpia hyötyjä on se, että jäteaseman vaakaliikenne vähenee merkittävästi kuin pientuojat saadaan ohjattua omaa kaistaa myöden asemalle. WiseMaster hallitsee yksikkömuunnokset, jolloin asiakasmaksut voivat olla esim. kappaleina tai säkkeinä. Yksikönmuunnostyökalut muuttavat nämä tiedot materiaalihallinnan vaatimaan muotoon.

WiseMaster Eco -mobiilikassa tuo asiakkaalle entistä paremman asiakaskokemuksen, koska hänen ei tarvitse enää asioida erikseen toimistossa eikä hänen tarvitse ajaa vaa’an kautta. Asiakkaan ei tarvitse selvitä yksin jäteasemalla, vaan asiakas saa kentällä olevalta asiakaspalvelijalta helpommin apua jätteiden lajitteluun ja voi hoitaa maksun samalla. Asiakaspalvelija ei ole enää sidottuna toimistoon, vaan hän voi liikkua ympäriinsä kentällä ja auttaa asiakkaita löytämään oikeat purkupaikat eri jakeille.

Mobiilikassa monipuolisesti apuna myös laskutusasiakkaille

Koska WiseMaster Econ mobiilikassan avulla asiakaspalvelijalla on älypuhelimessaan käytössä myös asiakasrekisteri, voi hän kirjata asiakkaan tuoman kuorman laskulle. Tällöin asiakaspalvelijalla on mahdollista myös ottaa kuva esim. asiakkaan rekisterinumerosta todentamaan tuotua kuormaa. Asiakas saa mukaansa lähetteen paperilla, ja itse laskuaineisto siirretään sähköisesti laskutusohjelmistoon.

Palvelupistekassa toimistoon

Mobiilikassan lisäksi WiseMaster Eco -ratkaisu tarjoaa tehokkaan ratkaisun asemille, joissa halutaan mobiilikassan lisäksi (tai sen sijaan) tarjota perinteinen toimiston sisätiloissa tapahtuva asiakaspalvelu. Palvelupistekassa-ohjelmisto on toteutettu nopeakäyttöisellä kosketuskäyttöliittymällä. Palvelupistekassaan liitetään maksupääte, jolla maksut kerätään ja täsmäytetään automaattisesti. Palvelupistekassaan on myös saatavilla useita erilaisia raportteja sekä mahdollisuus tietojen tarkastamiseen.

WiseMaster Eco -mobiilikassa:

  • Jätteen vastaanottotapahtuman kirjaus mobiililaitteella
  • Maksuliikenne mobiililaitteella ja maksupäätteellä
  • Kuitin tulostaminen mobiililaitteella tai palvelupisteessä
  • Asiakastiedon kerääminen
  • Viitetiedot laskutukseen tai kuitille
  • Valokuvan liittäminen tuontitapahtumaan
  • Integraatiot taloushallintoon ja maksujärjestelmiin
Matti Myllylä

Toimitusjohtaja

Pyydä henkilökohtainen esittely.

Kysy lisää järjestelmästä ja miten se toimisi teidän yrityksessänne.

Tutustu Wisemaster Eco -järjestelmän muihin palveluihin:

Itsepalveluratkaisu

Itsepalveluratkaisun avulla asiakas pystyy hoitamaan jätteen tuonnin ja maksun täysin itsenäisesti, jolloin erillistä asiakaspalvelijaa ei tarvita.

Ennakkoasiointi verkossa

Verkkokaupan avulla asiakas voi ilmoittaa ja maksaa ennakkoon tuomansa jätteet, jolloin asiointi asemalla sujuu vaivattomasti ja nopeasti.

Logistiikan hallinta

Lavojen ja puristimien tunnistuksella ja GPS-paikannuksella olet aina ajan tasalla siitä, missä vuokraamasi välineet liikkuvat.

Kiinnostuitko WiseMaster Eco -ratkaisusta?

Parhaiten tarpeesi selviävät, kun sovimme tapaamisen. Hoidamme sen joko etänä tai kasvokkain. Ota yhteyttä ja selvitä, miten jäteyhtiösi voisi hyötyä ratkaisustamme.

“Järjestelmän toimittajan M-Technologyn toimihenkilöt osaavat todella hyvin kuunnella, mitä asiakas tarvitsee. Kuuntelun pohjalta he osaavat kuvata, miten järjestelmä pitää toteuttaa ja sitten myös toteuttavat sen!”

Jukka Saukko

Tuotantopäällikkö, Vestia Oy

Aleksi Palosaari
Kai
Salo
Matti Myllylä

Jätä yhteystietosi alle ja otamme yhteyttä!

    Lähetettyäni tietoni suostun siihen, että minuun otetaan yhteyttä.